Monday, May 24, 2010

wAkEnABeBBBBB... huhuuh

5 hari yang lepas... genaplah umuo aku yg ker tuttututututu
x sempat nak update...keja so byk...
malam sebelum sampainya tarikh keramat tue..
aku telah di 'prank' oleh frenz...

makan tepung gak lah aku... plus mandi percuma..
heheheh...mmg happening gila...
nasib ada gak yang ingt besday aku...

byk la lakonann kwn2 aku yg wat aku confius...
keta rosak la... nak simbah enjin ngn air.. mmg menjadi gurlsss
sabar je la.. tp memandangkan besday gurl aku x leh marah...
terima ngn redha.. hehehe...

selalu benda2 camni akan tersimpan lama dalam memori kita...
bila tiba tarikh keramat lagi, aku kena lebih bersedia...
'sediakan payung sebelum hujan'...
watch out gurlll.. ur the next..
haahahahah

camnila aku kena ritu,,, tp x seteruk nie la...
hehee... klu macam ni memang menangis air hidung,,, hehehe

sekadar gambar hiasan ;p

~ Tammat ~

No comments:

Post a Comment