Friday, January 29, 2010

yu..huuuu..... rini pulang kg...

hari yang dinant sudah tiba.... rini mau pulang sudah ke kg... dah malas nak keja dah nie..
saba ja la.. hehehehehe... x bek betul... yg penting naik bas 15 minit... pastu sure dah terlentok berdengkur.. mintak la yg dok kat sebelah nant pompuan.. klu x kena control tido la.. kangbunyi terlebih pulak...
huhuhuhuh....

waktu break taadi g tgk geng yag dah bersalin sudah.. so kecik baby dia.. comel betul.. nampak suci murni.. bercahaya ja muka.. mayb cam tu lah muka aku waktu aku kecik dulu... shining... yg sedapnya.. nnt baby tu nama ZARA... sedap jer nama tu cam nak kunyah.. masa pegang baby tu tadi rasa cam ishhh seronoknya kan... ada anak.. biasa pegang anak patung ja.. ni plak the real life human... not barbie anymore.. terkesima sebentar...kecik jer. 2.7 kg.. masa aku kecik ada gak la 3.6kg.. sihat betul aku dedulu... mayb mak minum susu bagus tue.. tp x lah tembun sgt aku.. heheeh..x sempat pulak amik gamba tadi... asyik tgk baby tue ja...

apa2 pun.. hope selamat sampai di kampung dgn selamat hendaknya... amin...

SOME WORD TO HEAR AND THINK AND DO IT.........

"Apabila engkau melihat orang yang berilmu mencintai dunia, maka curigailah ia mengenai agamanya, kerana orang yang mencintai sesuatu ia akan menyibukkan diri dengan apa yang dicintainya itu"

1 comment:

  1. Semoga kamu selamat tiba di kampung dan pulang dengan ke Putrajaya nanti.

    Simpan dalam tin kosong udara di sana. Bawa sini. Saya mahu rasa. Hehehe.

    ReplyDelete